پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250896
ضعف دستگاه‌هاي مربوطه در تأمين آب شرب در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/06/07 10:10:22
نمایش : 1127
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در بخش تامين آب در چهارمحال و بختياري بسيار ضعيف عمل مي شود، روز عاشورا در شهر بن آب نبود و با سختي از طريق تانکرهاي آبرسان، آب اين شهر تامين شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه اين استان اظهار کرد: در استان در تامين آب شرب مشکل وجود دارد.

وي افزود: در بخش تامين آب در چهارمحال و بختياري بسيار ضعيف عمل مي شود، روز عاشورا در شهر بن آب نبود و با سختي از طريق تانکرهاي آبرسان، آب اين شهر تامين شد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: کل اعتباري که امروز توزيع مي‌شود ۳۰ درصد اعتبارات استاني است و ۷۰ درصد ديگر اعتبارات در اختيار بخش هاي ديگر است، طرح‌هاي مشارکتي چنداني در اين استان اجرا نمي‌شود و بسياري ضعيف است.

عباسي عنوان کرد: ادارات دولتي اموال مازاد را به فروش برسانند و براي رفع مشکلات توسعه اي و پرداخت معوقات استفاده کنند.

در ادامه اين جلسه علي شهريار پور رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: کل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي اين استان امسال ۲ هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان است که رشد ۱۱۸.۹ درصد داشته است.

وي افزود: اين اعتبارات تملک شامل ۴۱۵ ميليارد تومان اعتبارات استاني، ۴۴۰ ميليارد تومان اعتبارات توازن، يک هزار و ۱۸۸ ميليارد تومان اعتبارات ملي و ملي استاني شده، ۶۲ ميليارد تومان اعتبارات تنش آبي و ۳۹۸ ميليارد تومان اعتبارات محروميت‌زدايي است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري ادامه داد: از ۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليارد اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي يک هزار و ۴۷۰ پروژه ملي، استاني ويژه و توازن است که به خود پروژه ابلاغ شده و قابل تغيير نيست.

شهريارپور عنوان کرد: از اعتباراتي که تاکنون توزيع نشده ۷۰ ميليارد تومان مربوط به‌راه روستايي، ۳۰ ميليارد تومان مربوطه آب روستايي، ۳۹۸ ميليارد تومان اعتبار محروميت زدايي و ۷۵ ميليارد تومان در اختيار نمايندگان است، در کل ۵۷۳ ميليارد تومان است که بايد براي توزيع آن تصميم‌گيري شود.

وي خاطرنشان کرد: اعتباري با هدف محروميت زدايي مشخص شد که پروژه‌هاي انتخابي در جهت رفع محروميت نيستند چراکه نه توزيع شهرستاني و نه توزيع استاني دارند لذا اين طرح ها بايد مورد تجديد نظر قرار بگيرند.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري اضافه کرد: از ۳۹۸ ميليارد تومان اعتبارات مصوب محروميت‌زدايي براي اين استان ۳۱۴ ميليارد تومان به استان ابلاغ شده است.

به گزارش جهانبين نيوز در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري ۶۳ پروژه با اعتبار بيش از ۵۰۰ ميليارد تومان بررسي و با راي اعضاي جلسه به تصويب رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html